Lidé propojeni energií
Klient požadoval moderní, veskrze současné logo s enviromentálním akcentem, které se obejde bez obvyklých klišé typických pro loga plynárenských společností. Naším cílem tedy bylo najít vizuální zkratku, která jednak vystihne podstatu businessu společnosti GasNet, a jednak ji zasadí do širšího kontextu. Najít, resp. vytvořit příběh pro novou značku, která se teprve etabluje na trhu.
GasNet spravuje tisíce kilometrů potrubí. Největší distribuční síť, která rozvádí plyn do domácností, firem a obcí na většině území České republiky. Podstatou společnosti GasNet je propojení. To je příběh, který chce náš návrh značky vyprávět, příběh o propojení lidí se zemí, ze které je palivo čerpáno, příběh o propojení lidí navzájem, příběh dispečerů, techniků, záchranářů a statisíců lidí, kteří na ně každý den spoléhají.
Přísně geometrické logo, které propojuje litery "g" a "n" v jediném tahu, je asociací základního prvku plynárenské infrastruktury - plynovodu. Křížení pomyslného potrubí je zvýrazněno gradientem - tento prvek přidává prostorovou hloubku a je znakem, který propojuje celou vizuální identitu. Výrazná zelená barva dodává enviromentální akcent a činí značku výjimečnou v rámci odvětví.