HOP Arena

HOP Arena
2018
Energie designu zásadně přispěla k úspěchu projektu HOP Arena - největšího trampolínového centra v České republice.  U HOP Areny jsme měli příležitost být od samého počátku. Navrhli jsme název a vizuální koncept celého projektu, podíleli jsme se na designu interiéru a jednotlivých atrakcí, vytvořili jsme styl komunikace. Měli jsme možnost pozorovat, jak design ovlivňuje úspěšnost projektu v porovnání s konkurencí a jak design projekt definuje.
  • koncept
  • logo
  • grafický design
  • obaly
  • webdesign
01

Značka

Hledali jsme vyjádření, které bude současně jménem i symbolem projektu. Něco tak jednoduchého, že se to dokáže obejít bez skákajících postav a dalších klišé obvyklých u značek spojených s pohybovou aktivitou. A tak tedy HOP! Název je současně logem, stylizovanou trampolínou, vizuální zkratkou. Logo univerzálně srozumitelné, bez vysvětlení, bez překladu.

Jednoduché logo je požehnáním pro nejrůznější aplikace. Pro interiér, pro merchandising, pro tiskoviny, marketing. Pro protiskluzové ponožky, které musí mít pro skákání na trampolíně každý návštěvník. Snadné a nekomplikované použití v desítkách variant.

02

Interiér

Pro interiér HOP Areny jsme navrhli veškerou grafiku, značení, barevné řešení a zejména design jednotlivých atrakcí. Ve spolupráci s výrobcem trampolín jsme vytvořili "střihy" pro každý jednotlivý díl potahu a do nich aplikovali grafiku tak, aby na sebe potisk navazoval. Celkem bylo vytvořeno více než dvě stovky jednotlivých dílů, které dohromady tvoří měkký potah okolí každé z 56 trampolín. Takový typ potisku, kdy je design jednotlivých dílů unikátní a vzájemně na sebe navazuje, byl v tomto měřítku zřejmě realizován vůbec poprvé.

Projekty zábavních center pro děti zpravidla přetékají barvami. Interiér HOP Areny je jiný. Žluto-šedo-černá barevná kombinace je výrazná, ale ne agresivní, působí přátelsky, počítá s tím, že návštěvníci vnesou do interiéru vlastní barvy. Podívejte se na interiér HOP Areny z pohledu cílové skupiny. Videa populárních youtuberů. natočená v HOP Areně zaznamenala stovky tisíc shlédnutí.

videa >
Lea
Freemove
03

Exteriér

HOP Arena vznikla v budově bývalého Gigasportu v komerční zóně v Čestlicích u Prahy. Správce objektu neumožnil instalaci žádných rozměrnějších reklam či světelných panelů, proto se veškerá grafika na budově koncentruje na vnějším prosklení. Jako reklamní nosiče jsme využili také stojany na parkovišti a u jeho vjezdu jsme osadili výrazný, světelný totem s 3D nápisem "HOP". Využili jsme billboard před budovou a na přilehlé pozemky jsme navrhli další reklamní nosiče.

04

Webdesign

Vytvořili jsme web původně určený především k propagaci HOP Areny před otevřením. Jednoduchá prezentace, která měla být časem nahrazena propracovanější prodejní aplikací, se postupně rozrůstala o další moduly a části.

05

Marketing

Celá marketingová komunikace byla založena na pohybových, dynamických fotografiích modelů vybraných jako persony zastupující cílové skupiny. Fotografie byly upraveny tak, aby byl i na statických reklamních formátech zdůrazněn pohyb. Kampaň vedená převážně on-line, komunikovala jednoduchou výzvu "Skoč do toho". Zpracovali jsme statické i animované bannery a různě modifikované variace sdělení.