Ahoj!

/

hop arena

trampolínové centrum

#logo

#vizuální identita

#webdesign

Energie designu zásadně přispěla k úspěchu projektu HOP Arena - největšího trampolínového centra v České republice.  U HOP Areny jsme měli příležitost být od samého počátku. Navrhli jsme název a vizuální koncept celého projektu, podíleli jsme se na designu interiéru a jednotlivých atrakcí, vytvořili jsme styl komunikace. Měli jsme možnost pozorovat, jak design ovlivňuje úspěšnost projektu v porovnání s konkurencí a jak design projekt definuje.
číst víc...
hop arena, interior

značka

Hledali jsme vyjádření, které bude současně jménem i symbolem projektu. Něco tak jednoduchého, že se to dokáže obejít bez skákajících postav a dalších klišé obvyklých u značek spojených s pohybovou aktivitou. A tak tedy HOP! Název je současně logem, stylizovanou trampolínou, vizuální zkratkou. Logo univerzálně srozumitelné, bez vysvětlení, bez překladu.

hop aréna logo animated
kid wearing hop aréna merchandise t-shirt
hop aréna board with informations
trampoline center hop aréna interior - poster and kid jumping

jednoduché logo

Jednoduché logo je požehnáním pro nejrůznější aplikace. Pro interiér, pro merchandising, pro tiskoviny, marketing. Pro protiskluzové ponožky, které musí mít pro skákání na trampolíně každý návštěvník. Snadné a nekomplikované použití v desítkách variant.

hop aréna trampolines interior
young girl sitting on a trampoline
trampoline center games
hop arena interior

interiér

Pro interiér HOP Areny jsme navrhli veškerou grafiku, značení, barevné řešení a zejména design jednotlivých atrakcí. Ve spolupráci s výrobcem trampolín jsme vytvořili "střihy" pro každý jednotlivý díl potahu a do nich aplikovali grafiku tak, aby na sebe potisk navazoval. Celkem bylo vytvořeno více než dvě stovky jednotlivých dílů, které dohromady tvoří měkký potah okolí každé z 56 trampolín. Takový typ potisku, kdy je design jednotlivých dílů unikátní a vzájemně na sebe navazuje, byl v tomto měřítku zřejmě realizován vůbec poprvé.Projekty zábavních center pro děti zpravidla přetékají barvami. Interiér HOP Areny je jiný. Žluto-šedo-černá barevná kombinace je výrazná, ale ne agresivní, působí přátelsky, počítá s tím, že návštěvníci vnesou do interiéru vlastní barvy. Podívejte se na interiér HOP Areny z pohledu cílové skupiny. Videa populárních youtuberů natočená v HOP Areně zaznamenala stovky tisíc shlédnutí.

hop aréna exterior
hop aréna interior, design trampoline center, visual concept
hop arena interior
detail of map of hop aréna
toilet way finding in hop aréna
hop aréna interior
hop aréna interior design
trampoline center hop aréna interior

exteriér

HOP Arena vznikla v budově bývalého Gigasportu v komerční zóně v Čestlicích u Prahy. Správce objektu neumožnil instalaci žádných rozměrnějších reklam či světelných panelů, proto se veškerá grafika na budově koncentruje na vnějším prosklení. Jako reklamní nosiče jsme využili také stojany na parkovišti a u jeho vjezdu jsme osadili výrazný, světelný totem s 3D nápisem "HOP". Využili jsme billboard před budovou a na přilehlé pozemky jsme navrhli další reklamní nosiče.

hop aréna exterior, design trampoline center, visual concept
hop aréna billboard in exterior
hop arena, exterior totem banner
hop arena exterior billboard
hop aréna entrance, design trampoline center, visual concept
hop aréna big sign outside
hop aréna exterior banner in night
hop arena, exterior billboard

Hop Arena

Klient

Hop Arena

Sektor

Zábava

Práce

Vizuální identita

Art Director

Tomáš Buble

Designer

Tomáš Buble, Klára Maršíčková

UI Design

Klára Maršíčková

sdílej

Uvažujete o nějakém projektu, kde bychom vám mohli být užiteční?
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se!
Ale! Něco je špatně, formulář nelze odeslat.

/

wokin

originální asijské bistro

arrow pictogram
load next