Ahoj!

/

luxury bags

brand pro
top brand bazar

#logo

#vizuální identita

#webdesign

Díky Luxury Bags jsme pochopili, že se módní produkt může stát investicí. Firma se zaměřuje na nákup a prodej kabelek ikonických světových značek, jako je Louis Vuitton, Hermès‎, Channel nebo Gucci. Nový vizuální styl od Graphite studio parafrázuje typografii typickou pro módní průmysl. Pro Luxury Bags jsme vytvořili logo, identitu, komunikační styl a web.
číst víc...
Wokin, light and wooden wall
Wokin, light and wooden wall
Wokin neon logo
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, visit cards

značka

Navrhli jsme značku, která je syntézou značek špičkových módních domů. Navrhli jsme logo, které nemá finálně definovaný pevný tvar - jeho součástí se stávají přímo elementy ikonických kabelek, se kterými Luxury Bags obchoduje. Naše grafické studio vytvořilo vizuální styl, který je možné měnit a modifikovat podle aktuální potřeby, ale vždy zůstává jasně identifikovatelný a konzistentní. Logo se samo o sobě stává designovým prvkem a marketingovým nosičem.

Nový styl Luxury Bags je se zákazníky na jedné vlně. Komunikuje přímočaře, nevysvětluje - není to třeba. Stačí jen naznačit, mrknout: "GUC | LOUIS | DIO | PRAD" To je Luxury Bags.

luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, luxury bag
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, merchandising T-shirt
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, visit cards
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, design pattern
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, paper bag design
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, merchandising bag
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, handbag shop

the bags

The Bags je sesterskou firmou společnosti Luxury Bags. Zaměřuje se na výkup a prodej dostupnějších kabelek a doplňků. Díky nižším cenám cílí na širší publikum. Tomu také odpovídá jednoduchý vizuální styl, vytvořený s důrazem na snadnou aplikaci s nízkými náklady. Vytvořili jsme logo, které je funkční při aplikaci na šířku i na výšku a dokáže tak skvěle zapadnout do každého formátu.

luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, visit cards
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity, merchandising bag
luxury bags, brand for top brand bazar, communication style, corporate identity

Luxury Bags

Klient

Luxury Bags

Sektor

Módní průmysl

Práce

Vizuální identita

Art Director

Tomáš Buble

Designer

Klára Maršíčková

UI Design

Klára Maršíčková

sdílej

Uvažujete o nějakém projektu, kde bychom vám mohli být užiteční?
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se!
Ale! Něco je špatně, formulář nelze odeslat.

/

wokin

originální asijské bistro

arrow pictogram
load next