Freex

Freex
2022
Projekt Freex byl na začátku něčím úplně jiným. Jiný název, vizuální identita, komunikační styl, klient měl připraven celý koncept brandu, který ale bylo potřeba od základu změnit.

Navrhli jsme design trampolínového centra na míru cílové skupině - brand ovlivněný street artem a kulturou parkouru. Design zahrnuje jak vizuální identitu, tak i branding interiérů centra, samotných trampolín a nejrůznější merchandising.
  • koncept
  • logo
  • grafický design
  • webdesign
reda.gif
01

Logo

Freex je tak trochu šílený. Je to brand pro všechny skákací nadšence, pro sportovce, kteří se nebojí jít do extrémů.

Logo samotné vzniklo jako kresba silným fixem, jako tag nakreslený jedním tahem. Je v něm hodně ze streetartové estetiky, která je s touto značkou doslova prorostlá.

02

Doodling

Doodling, tedy doslova "čmárání" je přesně "metoda", která přivedla na svět tento design. Vizuální svět kresbiček je nezávislý a uvolňující. Design, který je svobodný.

reda.gif
02

Branding je pro Freex důležitý. Merchandising byl od počátku zásadní složkou vizuality celého projektu. Vznikly desítky návrhů triček, mikin, náramků, nejrůznějších bagů, lahví a dalších drobností.