Naan

Naan
2022

Koronavirus představoval zvláštní dobu v našich životech. Spoustu lidí přiměl přehodnotit plány, zastavit nastartované projekty a vzdát se některých snů. Jedním takovým byl projekt restaurace naan.

Autentická indická kuchyně, podávaná v moderním evropském stylu, indický streetfood v centru polské Wroclawi. Vize unikátního gastrokonceptu, která nás nadchla. Tohle je přesně typ projektu, který děláme s velkou chutí. Navíc s kreativním a osvíceným investorem. Úkolem graphite.studio bylo vytvořit pro novátorské bistro vizuální identitu a připravit marketing a komunikační strategii k otevření podniku.

  • koncept
  • logo
  • grafický design
  • webdesign
reda.gif
01

Logo

V době nástupu první vlny pandemie jsme začali pracovat na návrhu názvu. Velmi brzy zvítězilo jednoduché “naan”, populární chlebová placka je pro indický streetfood typická a ve spojení s doménou “guru” je to jednoduše perfektní. Tedy naan.guru.

02

Branding

Design se měl oprostit od typického indického ornamentalismu. Hledali jsme ryze současný koncept, identitu založenou na západní vizuální tradici, na moderní typografii, ale s jasným, na první pohled patrným a srozumitelným “indickým” akcentem. Logo ostré jako vindaloo, jako Helvetica podávaná s pálivým curry.

02

Marketing potřeboval jednoduchou komunikační linku, jasný slogan, který vystihne podstatu bez okolků. Řešením je Curry Up! Mezinárodně srozumitelný claim, který umožnil vytvořit účinnou, přímočarou komunikaci. Z toho budou lidé nadšení!

reda.gif
02

Vizuální styl skvěle doplňuje stylové písmo Eczar, které obsahuje znaky jak pro Latinku, tak Dévanágarí (Hindštinu). Písmo navrhl indický student Vaibhav Singh jako školní práci na univerzitě v Redingu, je neuvěřitelné, že se taková věc dá najít bezplatně na GoogleFonts.

reda.gif