One1

One1
2021/2022
Rebrandning sítě čerpacích stanic byl jedním z nejnáročnějších projektů. Začínal návrhem názvu, řešením ochranné známky a právní analýzou a končil designem kompletního brandu pro benzinové pumpy, restaurace a návrhem marketingové komunikace.
  • koncept
  • logo
  • strategie
  • grafický design
  • animace
reda.gif
reda.gif
01

Logo

Původní název sítě čerpacích stanic F1 (později Free1) měl být nahrazen nekolizním, právně nezávadným označením. Klient však trval na zachování určité kontunuity. Navrhli jsme název one1, přímočaré řešení, jehož design vychází ze silničního značení, z dělících čar a pruhů.

Tento brand chce být v první řadě srozumitelný. Chce, aby ho lidé měli rádi. Aby si oblíbili čerpací stanice one1.

02

Značení čerpacích stanic

Minimalistický brand one1 se snaží vybočit ze zavedených zvyklostí běžných pro značení čerpacích stanic. Proti komplikované barevnosti s gradienty a pruhy, staví střízlivost a utilitární přístup. Jasná červená barva křičí dostatečně sama o sobě.

Součástí designu bylo také řešení pro označení prémiových paliv, návrh motion designu pro displaye čerpacích stojanů a celkový branding prostoru čerpacích stanic.

reda.gif
03

Marketing

One1 je vždycky první. První na vaší cestě..., První, na co myslíme... Marketingový koncept byl navržen s ohledem na aplikační jednoduchost a s cílem udržet konzistentní, jasnou komunikační linku po mnoho let. Díky tomu může marketing snadno reagovat na změny, kterými svět paliv poslední dobou prochází. Až budou všechny auta na elektřinu, one1 bude u toho.

První se měníme my...