Reda

Reda
2019/20
Graphite studio zvítězilo ve výběrovém řízení na nový koncept vizuální identity pro společnost REDA, největšího tuzemského obchodníka s reklamními předměty. REDA, po téměř třiceti letech úspěšné existence na tuzemském trhu, vstoupila do nové éry spojením s Paul Stricker Group. Podle zadání měla být nová vizuální identita logickým a komplexním systémem utvářející jednotu společnosti a její prezentace. 
  • logo
  • strategie
  • grafický design
reda.gif
01

Logo

Reklamní předměty, či reklamní dárky, jsou produkty opatřené firemním potiskem, povětšinou logem. Proces, který označujeme jako branding, spočívá v aplikaci značky, v reklamním značení. Nové logo REDA od Graphite studio není "jen" značkou reprezentující společnost, bylo navrženo tak, aby se stalo samo o sobě marketingovým prvkem.

Logo bylo navrženo tak, aby umožnilo doslovně a jasně vizualizovat možnosti potisku (brandingu) na obrovské škále předmětů z katalogu REDA. Cílem bylo navrhout značku, která je aplikovatelná tak snadno a variabilně jako samolepka. Tvar samolepky byl ostatně předobrazem pro konstrukci symbolu. Značka se skládá z logotypu "reda" a symbolu "r" - ten zde samozřejmě zastupuje název společnosti REDA, ale současně je asociací ochranné známky ®. 

02

Marketing

Branduj jednoduše
Marketingový koncept založený na aplikaci značky na nebarevné 3D objekty umožňuje čistou formou prezentovat výrobní možnosti REDA, a současně udržet jednotný vizuál marketingové komunikace. Jednoduše ukazujeme, jak dobře může vypadat běžný reklamní potisk.