
Navrhli jsme značku, která je syntézou značek špičkových módních domů. Navrhli jsme logo, které nemá finálně definovaný pevný tvar - jeho součástí se stávají přímo elementy ikonických kabelek, se kterými Luxury Bags obchoduje. Naše grafické studio vytvořilo vizuální styl, který je možné měnit a modifikovat podle aktuální potřeby, ale vždy zůstává jasně identifikovatelný a konzistentní. Logo se samo o sobě stává designovým prvkem a marketingovým nosičem.
Nový styl Luxury Bags je se zákazníky na jedné vlně. Komunikuje přímočaře, nevysvětluje - není to třeba. Stačí jen naznačit, mrknout: "GUC | LOUIS | DIO | PRAD" To je Luxury Bags.
The Bags je sesterskou firmou společnosti Luxury Bags. Zaměřuje se na výkup a prodej dostupnějších kabelek a doplňků. Díky nižším cenám cílí na širší publikum. Tomu také odpovídá jednoduchý vizuální styl, vytvořený s důrazem na snadnou aplikaci s nízkými náklady. Vytvořili jsme logo, které je funkční při aplikaci na šířku i na výšku a dokáže tak skvěle zapadnout do každého formátu.
Klient
Luxury Bags
Sektor
Módní průmysl
Práce
Vizuální identita
Art Director
Tomáš Buble
Designer
Klára Maršíčková
UI Design
Klára Maršíčková
sdílej